четвер, 7 серпня 2014 р.

Обмін ідеями

      Не так давно я натрапила на цікавий блог, присвячений креативним виставкам та іншим формам реклами бібліотечних фондів- library displays  Тут, навіть не знаючи мови, за допомогою гугл-перекладача, можна знайти для себе багато цікавих ідей. 
   І мені надзвичайно приємно, що наші з Оленою Петренко роботи сподобались пані Елейн і вона розмістила їх на своєму блозі. Тепер і зарубіжні колеги зможуть в нас щось запозичити, не тільки ми в них:) 

    На жаль, ми з Лєною знедавна більше не працюємо у бібліотеці, а Таня у декретній відпустці, тому власноруч створеними новинками поділитись більше не зможемо. 
    Тож, я закликаю бібліотечних виставко-мейкерів приєднатися до нашої ініціативи обміну досвідом із зарубіжними колегами! Елейн Пірсон залюбки приймає цікаві ідеї, для цього потрібно надіслати їй фото та опис виставки (деталі тут ) а також ваші фото з описами залюбки прийму і я для розміщення на сторінці УБА Ідеї оформлення виставок у соц.мережі Pinterest (мої контакти: ел.поштаfacebookgoogle+ )
    Не полінуйтесь поділитися, нехай про ваші яскраві ідеї знають в Україні та поза її межами. Творчих успіхів вам і професійного визнання!

  P.S. Незважаючи на те, що ми більше не працюємо у бібліотеці, ми не покидаємо ведення блогу, принаймні доки нам є чим ділитись. Я залишаюсь волонтером УБА та членом МС УБА. 
    Незабаром чекаємо вас  на "гаражний розпродаж" ідей, які ми планували втілити у майбутньому :)




Немає коментарів:

Дописати коментар

Rambler's Top100